Search This Blog

HOME KARYA ULASAN BUKU QUOTE'S RESEPI

Salam Aidilfitri 2016



*Kredit : Freepik
Dengan ini,saya nama sekian-sekian ingin memohon keampunan dari jauh bagi yang mengenali atau sekadar cuma teman blog.
Keampunan di atas kekhilafan saya yang bukannya manusia sempurna.
Tak kira dari segi perbuatan atau percakapan ataupun penulisan saya yang mungkin ada masanya menjengkelkan atau menyusahkan ataupun menyakitkan hati kalian,sama ada secara saya sedari atau tidak disengajakan.
Tahun ini nampaknya belum ada rezeki nak berkunjung beramah mesra dengan kenalan sama ada di dunia realiti atau pun blogger yang tinggal berdekatan. 

Semoga untuk tahun ini,dengan izin Allah,moga kalian dimurahkan rezeki,dikurniakan nikmat yang dalam segala bentuk.

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN
.


p.s/ Baru publish. LOL. Sila gelakkan saya. Terima kasih.

1 comment:

  1. dh habis syawal heheh.. ok la tu. nk minta maaf xperlu tnggu raya je. nina pon nk bermaafan kalau ada salah silap terkomen ke dlm blog liana

    ReplyDelete