Search This Blog

HOME KARYA ULASAN BUKU QUOTE'S RESEPI

Tahniah! Anda Menang..

Asal gambar ni dari sini -> NainNikmat

P.s/ baca dari kiri dulu okay..! #Macambetulmacamtipuja
p.s.s/ Dalam hidup mesti ada sorang dua manusia jenis tak paham bahasa, sakit hati kadang-kadang layan perangai dia,tapi tengok diri sendiri balik,entah2 kita pun sama..!

11 comments:

  1. Haha! Yang nie lawak. Nanti nak try balas kalau ada mesej macam nie masuk.

    ReplyDelete
  2. uii...2 hp nana ke..jgn dilayan msg cmni..wt abiskan kedit + masa je..

    ReplyDelete
  3. ramai post pasal ni. hahaha. memang tak paham bahasa betul.

    ReplyDelete
  4. No sim yang menang bukan kita :)
    Dulu akak sampai pernah kena tukar nombor sebab ada servis macam ni yg 'teguk' prepaid akak

    ReplyDelete
  5. haha. tiap kali tgk gambar ni, baca balik confirm gelak. hehe

    ReplyDelete
  6. ahahaha.. dia yg hantar dulu, dia yang kena.. padan muka!

    ReplyDelete
  7. hmm...bab ni memang sakit hati.Tahu-tahu,jredit kita hilang entah kemana.

    ReplyDelete
  8. Hahaha ntah hapa2 .. Perabis kredit ja .. Betul, keliling kita ni pasti akan ada yg spesies tak faham bahasa and kadang2 dayah pun buat2 tak faham bahasa sebab nak balas balik perangai orang tu .. Hurmm ^_^

    ReplyDelete
  9. HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH *gelak guling guling
    Pandai jer menjawab =P

    ReplyDelete